• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Erbjudande satellit

myrorna

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
9322
Medlemskap
2025
- vollautomatische Sat-Anlage Teleco Flatsat easy 65 inkl. digital Receiver, TV-Halterung und 19" LED Bildschirm, Solaranlage 100Wp inkl. Regler sowie eine Rückfahrkamera inkl. Moniceiver für nur 555,- € statt 5.555,- € **

Någon som kan ge kommentar till erbjudandet? Kan detta funka för svensk Tv i Spanien ??

F

F.d. 2551

Guest
Sv: Erbjudande satelit

Ett bra erbjudande,men men,för att se Svensk TV i Spanien krävs säkert en 2 meters parabol om ens det räcker,du kan skaffa SVT Europa om du vill,dyrt och dåligt utbud,endast svensktproduserat,.

Eller skaffa en slingbox.

Sök på Lyngsat så ser du hur stor parabol du behöver,skulle tro att den
65cm slutar att fungera i höjd med Paris.

C

cheetah1

Guest

Var har du hittat detta erbjudande? Det låter ju som ett klipp, i synnerhet om man håller sig inom landet..

Kronvall

HBK Medlem
Kommun
Blentarp-Sjöbo
HBK-Nr
11335
Medlemskap
2025

Ett bra erbjudande,men men,för att se Svensk TV i Spanien krävs säkert en 2 meters parabol om ens det räcker,du kan skaffa SVT Europa om du vill,dyrt och dåligt utbud,endast svensktproduserat,.

Eller skaffa en slingbox.

Sök på Lyngsat så ser du hur stor parabol du behöver,skulle tro att den
65cm slutar att fungera i höjd med Paris.

Tack för den informationen, har troligtvis just nu sparat 19 000 kr genom att välja bort en Caro Digital parabol som jag har med som tillval i en offert av ny husbil från Tyskland.
Trodde den skulle funka i hela Europa, men om jag förstått det rätt så är webb-TV det bästa alternativet för att se Svensk TV i sydeuropa.

Funkar det med vanlig digitalantenn för att se markburen digital TV i hela Sverige?

myrorna

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
9322
Medlemskap
2025
Sv: Erbjudande satellit

Har hittat detta på nätet, återförsäljare för bland annat Dethleffs.

Om det nu inte går i Spanien så kanske det är ett bra erbjudande för att användas i norra europa

Freizeit-Center Albrecht GmbH & Co. KG • Porschestraße 15 • 21423 Winsen/Luhe
Telefon 04171/60 16 50 • Fax 60 16 522 • eMail: info@freizeit-mobil-erleben.de

Toppen