• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Enkel-DIN

F

F.d. 8765

Guest
Någon som kan rekommendera en: Enkel-DIN multimediaapparat. Önskemål är som följer.

7" skärm som fungerar i solljus.
GPS
Backkameraingång
FM-radio
DVD
Fjärrkontroll

Tacksam för alla tips och adresser.

Sv: Enkel-DIN

Jajamen. Det finns ett antal här i Sverige och säkert några på någon försäljningssajt, men jag vet inget om kvaliteten. Därför vänder jag mej till detta eminenta forum för att få hjälp.

Jag har själv en Alpine radio med skärm som fälls upp. Den har allt du beskriver och lite till. Navigations DVDn sätter man i en separat DVD spelare som monteras på annan plats.
Köp inte en billig radio med uppföllbar skärm då de inte håller. Min son har haft en och jag har haft en billig båda höll ca 1/2 år sedan pajade skärmens upp och ner fällning. Min Alpine är inne på 4de året och fukar 100%.

jasno.
Menar du att DVD:n monteras på annan plats, eller ska det vara GPS:en?

Det är DVD spelaren för navigation som monteras på annan plats. Man spelart CD och DVD i radion direkt.

Hittade ni något vettigt som fungerade?
Det har ju gått några år sedan tråden startades, och teknisja utvecklingen går ju framåt hela tiden. Jag har idag samma fråga, sedan skärmen på backkameran börjar ge upp och jag har tröttat på att ha en massa skärmar för olika ändamål.

Tillbaka
Toppen