• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Endelig er jeg på med Android igen :):)

F

F.d. 25168

Guest
Hej

Mistede min Samsung Galaxy S, och har väret utan smartphone i 10 dage :(:(

Efter den sidste opdatering til Gingerbread, var jag mycket tilfreds med Galaxy S, nu har jag köbt Galaxy S2 :)

Den er snap, snap snappere snappest, overgår min tidligere med bedre batteritid-kamera-video Alt er bedre och hurtigere.

Tror inta der er mange telefoner, der kan matche denna.

Kan anbefales til dom av er, der ikke vil styres af Apple

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Sv: Endelig er jeg på med Android igen :):)

Android...? Är det de här gratisköret? =)

Skämt åsido carnival. Riktigt bra bilder.

Krister N

F

F.d. 25168

Guest

:) Krinil

Syntes Galaxy S, kunne en masse, men denne S2, har jeg nu brugt 2 dage på bare at udforske alle de muligheder den har, og tager vist et par dage endnu :)

Billedet overfor, var bare for at vise Iphone lovers, hvordan en skärm ser ut, innan man sätter diverse Aps ind :)

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Synd att du inte skaffade en iPhone när du hade chansen!

Vi hade behövt en snubbe med din entusiasm på Apple-sidan.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Alla dessa appikoner som flyttar på sig och dubbleras ibland och lever sina egna liv gör mig förvirrad! Finns det någon möjlighet att organisera dessa bättre? En lista kanske i bokstavsordning eller har jag helt missat vitsen med dessa avancerade minidatorer på något sätt?

Jappe

F

F.d. 58547

Guest

Kul att du höll dig till Galaxyn igen, sonen har en sådan och den tar helt fantastiska bilder.
Han har tagit många ifrån luften och de är jättebra. Får se vad jag skall inhandla i morgon min tele hamnade i hundens vattenskål koppel o hund o små bord som välter inte så bra kombination med vattenskål. Men jag tror jag köper en vanlig hederlig telefon./Susanne

F

F.d. 25168

Guest

Alla dessa appikoner som flyttar på sig och dubbleras ibland och lever sina egna liv gör mig förvirrad! Finns det någon möjlighet att organisera dessa bättre? En lista kanske i bokstavsordning eller har jag helt missat vitsen med dessa avancerade minidatorer på något sätt?

Jappe

1) Tryk Programmer

073.jpg

2) Tryk knappen nederst til venstre

3) Tryk rediger

075.jpg

4) Tryk listvisning

076.jpg

Tryk hjem for at återvende til normal startsida

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Carnival! Jag har nog köpt för billigt. Samsung Galaxy Gio. När jag försöker redigera så finns det bara ett alternativ: ta bort!

Jappe

Toppen