• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

En undran om SKYPE

F

F.d. 6238

Guest
Hej på Er vänner! Jag har en undran om Skype. Jag går in på "vilka som besöker" o.s.v. och får då upp att många som är uppkopplade har SKYPE installerat. Sedan går jag in och kollar om jag kan få kontakt, men då är Ni OFF-LINE.

Vad beror detta på?
Varför har Ni installerat SKYPE om Ni inte vill att man skall nå Er.
DET GÅR JU ATT CHATTA PÅ SKYPE.!
Tacksam för synpunkter av Er som Har SKYPE. / Kurt:swoon:
 

Frankia

HBK vice ordförande
Inlägg
5.532
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2024
Sv: En undran om SKYPE

Hej Kurt!

Helt riktigt,
Jag har både Skype och MSN men har dom inte uppkollade hela tiden.
Sanningen är att jag oftast glömmer bort det. Samtidigt vill jag själv bestämma när jag är nåbar.

Ska försöka skärpa mig... :spinny:
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: En undran om SKYPE

Det er en annen sak også, mange har lagt inn filter som gjør at det bare er registrerte venner som kan kommei kontakt på Skype. Ble selv nødt til dette etter en mengde oppkoblinger fra svært uønskede personer.

For å komme i kontakt med meg på Skype så må en først sende en forespørsel om kontakt, når jeg har godkjent dette så vil dere se når jeg er online.
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: En undran om SKYPE

Det er en annen sak også, mange har lagt inn filter som gjør at det bare er registrerte venner som kan kommei kontakt på Skype. Ble selv nødt til dette etter en mengde oppkoblinger fra svært uønskede personer.

For å komme i kontakt med meg på Skype så må en først sende en forespørsel om kontakt, når jeg har godkjent dette så vil dere se når jeg er online.

Hej Knut. Du var den enda som va online. Jag försökte att kontakta Dig men det är som du skriver att du har lagt in ett filter. Hur gör jag för att chatta med dig över Skype? Frågas?
 

Lodjuret

HBK Medlem
Inlägg
286
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
651
Medlemskap
2024
Sv: En undran om SKYPE

Hej Kurt,
Ser att du är intresserad av medlemmar som har Skype, vet att jag själv lagt in i min profil att jag har Skype, vet också att man måste lägga ut en begäran, till dig t.ex. om att få lägga till dig på den egna Skypen,:msn_wink:
Kul (inte jul än )tänkte jag, måste kolla vad Monica o Kurt 35 har för e-mail, eller namn till sin Skype, in i medlemslistan och vidare under profil å letade, inte hittade jag nåt om Skype, MSN o.s.v hur f.n. :wall:gör man för att hitta dessa uppgifter.
Lennart
Ps tror att jag själv har lennart.ostlundh eller mimejl2@mail.com :bye: Ds
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: En undran om SKYPE

Trykk på Skype S-et i signaturen på et innlegg og velg legg til i kontaktliste.
Du må da fylle ut en kort beskjed og mottaker må godkjene forbindelsen.
Helt enkelt???
 

Lodjuret

HBK Medlem
Inlägg
286
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
651
Medlemskap
2024
Sv: En undran om SKYPE


Tänk va enkelt det var, de här tekniska se, har ju sett ”loggan” för MSN i nedre vänstra hörnet på vissa inlägg, nu har Skype loggan kommit till också, bara att klicka och följa instruktionerna för att lägga till en begäran. :msn_fingerscrossed:
Tack Knut
Lennart
 
F

F.d. 11293

Guest
Sv: En undran om SKYPE

hur fick du dit loggan på MSN ?
:present-2-icon:

och vad är messenger namnet
 
Senast redigerad av en moderator:

Lodjuret

HBK Medlem
Inlägg
286
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
651
Medlemskap
2024
Sv: En undran om SKYPE

Jag fyllde i under redigera min profil att jag har MSN och Skype, resten är jag oskyldig till, det bara kom dit, :angel:
Lennart

MSN namnet är det samma som din e-mail adress som du använde när du la upp MSN programet. :santa1:
 
Senast ändrad:
Toppen