• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

En plats på landet, TV program

D

Deleted member 11118

Guest
Detta program går på TV 8 kl.1.9.00 Måndag-Fredag, hustrun och jag har tittat på detta program under några år. Väldigt intressant även historiskt, man får lära sig mycket om Storbritannien, det är inte bara husletande. Väldigt lärorikt om man gillar historia. Fler som gillar detta program.
 

ThomasA

HBK Medlem
Inlägg
4.194
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
15030
Medlemskap
2024
Vi kikar på detta progran till och från. Det ser så "puttinuttigt" ut i alla de städer de besöker. Efter vår resa i Cornwall för två år sedan, kan jag bara hålla med om att det ÄR "puttinuttigt" i alla dessa städer. Väl värt att besöka. Efter Corona och brexit, tror jag att alla svenskar kan besöka UK precis som förr. Låt oss hoppas på detta.
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Ser mye av disse to britiske seriene her i Australia, just nå er det en av tvkanalene som sender gamle Antiques roadshow episoder 5 kvelder i uken. Den andre serien er veldig avhengig av hvilken programleder som er benyttet og går nå på en annen kanal samtidig med AR.
 
Toppen