• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

En husbilstidning försvinner

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2025
”OK Förlaget lägger ned titlar – sju tjänster försvinner” kan man läsa på www.journalisten.se.

Artikeln är låst. Dock kan man läsa att Vi Bilägare är den enda titel som blir kvar på förlaget medan tidningarna Klassiker, Husbil & Husvagn samt Moped läggs ned.

Enligt uppgift är den kommande utgåvan den sista.

Pålle

Jan K

HBK Medlem
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
17820
Medlemskap
2029
”OK Förlaget lägger ned titlar – sju tjänster försvinner” kan man läsa på www.journalisten.se.

Artikeln är låst. Dock kan man läsa att Vi Bilägare är den enda titel som blir kvar på förlaget medan tidningarna Klassiker, Husbil & Husvagn samt Moped läggs ned.

Enligt uppgift är den kommande utgåvan den sista.

Pålle
Är det bara papperstidningen som försvinner eller försvinner den från webben också? Många tidningar skrotar ju tyvärr sina pappersupplagor till förmån för den icke bläddervänliga webben.

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2025
Det framgår inte av artikeln, men eftersom sju tjänster försvinner får man väl anta att det inte finns personella resurser att publicera webbtidningar.

Pålle

roker

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
25903
Medlemskap
2025
Hej. Jag var tidigare prenumerant på tidningen, fick nyligen reklam om 6 nya nummer till rabatterat pris.

Toppen