• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

en hundägare o hans bästis

T

Teddi

Guest
jag tror att bättre kompis finns ej,,man blir livskamrater tills döden skiljer en åt.
man vräker kärlek över sin vän,,ock får så mycket tillbaka,, alltid en viftande svans,
alltid en högsta önskan att bara få ta en promenad,,man pratar med sina djur så folk tror man är konstig,,för man får ju inget svar,, bara en stor förstående ögonkontakt,
,jag tror vi är speciella,,på det sociala planet,,

låt mej berätta!



för nio år sedan dog min bäste vän,,, i levercancer,,det gick fort,,på nåra veckor var han borta,,
men han fick ändå tid att planera--önska,,han ville nån skulle ta hand om hans älskade SKOTT,,så hette hans labrador,,vi fixa detta,,

han ville också ha askan efter sin hund bredvid sej själv i graven,,detta är inte tillåtet!!

men en sommarnatt för nåra år sedan gick vi till verket,,det var fullmåne,,glömmer aldrig detta!


idag ligger dom där tillsammans,,ock vi känner stor tillfredsställelse att åka till halmstad,,ock hälsa på gamla vänner,,

ha de,,från också en ove,,men bara en halv,,



mina tankar gick till dubbel-owes ANTE ,,men ville inte förstöra den tråden,,
så owes ante?? har inte den blekaste aning,,

men vill gärna ha reda på vilken kyrkogård i sverige??

ock om än bara få göra ett endaste besök med en blomma,,ock sätta sej ner en stund,,

ock tänka realistiskt,, att man är priviligierad som kanske får hänga med ett tag till,,

tack!!
 
Senast redigerad av en moderator:
H

hianders

Guest
Sv: en hundägare o hans bästis

Fint och tänkvärt skrivet Teddi (Ove).

fru och matte hianders/Inger
 
T

Teddi

Guest
Sv: en hundägare o hans bästis

du är den bäste inger,,bara så du vet,,:dog:stora kramisar till dalarna!!:D
 
T

Teddi

Guest
Sv: en hundägare o hans bästis

tror att detta är senaste nytt från spanien,,lite att tänka på,,

jordbruksverket.





En nyligen rabiessmittad spansk hund har bitit både djur och människor i Spanien. Det innebär att Spanien infört vaccination- och koppeltvång för hundar på vissa platser. Det kan också vara förbjudet att resa dit med främmande hundar.
Den som ska resa till Spanien med hund i sommar bör själv ta reda på vilka krav som ställs i det område man ska besöka.
 
Toppen