• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

En fråga söker svar

saxnäs

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2025
Jag undrar om ett vintertäcke från en Pilote Galaxy -06 helintegrerad passar på en Burstner 685 -05 helintegrerad. Monteras över framrutor utv.
Tacksam för svar, MVH Göran

saxnäs

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2025
Sv: En fråga söker svar

Har läst hela inlägget och något om det jag frågar efter belyses inte vad jag kan se :confused:

saxnäs

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2025

Fortfarande inte blivit klokare efter har läst länkarna , jag efterlyser någon som kanske är lite tusenkonstnär på detta och vet måtten på resp. bilar jag jämför. :confused:

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

Utförandet på olika täcken är ju ganska olika, så den bästa möjligheten är nog att kolla med den som tillverkat täcket ifråga? :)

benndix

HBK Medlem
Kommun
Nacka
HBK-Nr
106
Medlemskap
2027

Jag vet inte om du har vintertäcket, så är det bara att mäta måtten i mitt inlägg eller kolla om rutan är ganska lika.
PS efter 116 inlägg så kan jag tycka att det är dags att lösa medlemsskap DS

saxnäs

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2025

Får man sådana påhopp av Bendix som är med i klubben ,ja då tror jag att ett och annat som är skrivet på nätet stämmer, ja det var synd jag hade precis tänkt att lösa min medlemsavgift till årsskftet men nu ställs detta i en annan dagar. Tack Bendix för detta :confused:

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Det är fritt val att vara medlem i Husbilsklubben.se.

För att lära känna klubben erbjuder HBK presumtiva medlemmar att som "HBK Intresserad" studera och skriva i vissa forum på hemsidan.

Att tänka på:
Om man angett att man inte har för avsikt att bli medlem är man inte längre en presumtiv medlem.

Toppen