• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Emporia

F

F.d. 114

Guest
Åkte med vår husbil från Skanör till Malmö för besöka Emporia köpcenter, väl framme snurrade jag runt och letade parkering, alla parkeringar hade skyltat för endast personbil, svängde sedan in på mässans parkering som hade ca 2500 tomma platser, dubbelparkerade en bit bort från övriga bilar. Betalade och var på på väg med biljetten till bilen när jag blev stoppad av en p-vakt. Som informerade att här får du inte stå, ok vad skall jag då stå undrade jag, du får åka bort till vårat kontor som är på andra sidan av köpcentrat och be om tillstånd sedan får du parkera 500m bort i den riktningen sa hon, jag undrade då om det fanns plats att ställa sig vid deras kontor och svaret blev nej men ni är väl fler som är med så släpp av en så får du köra runt så länge. Efter mycket letande så hittade vi kontoret och löste det med biljett när väl husbilen var parkerad så hade det tagit 50 min sedan vi kom dit.
Aldrig mer Emporia med husbil för våran del.:(
 
Toppen