• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Elnagh instruktionsbok någon som har

T

Teddi

Guest
Sv: Elnagh instruktionsbok någon som har

elnagh slim 4g 2004 halvint.kan kolla om den inte e på tyska.i annat fall. va söker du?

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022

Har en kompis som köpt en Elnagh Doral 112 alkov 2001 men han har ingen instruktionsbok så jag hjälper han lite bara. Skulle den vara på tyska så kanske man kan översätta den via google.

T

Teddi

Guest

vi har ju lite olika bodelar .de stämmer ju inte så bra

F

F.d. 52929

Guest

Vi bytte in vår elnagh 112 g hos bengt i örkelljunga i höstas. kolla om du kanske kan kopiera instruktionsboken hos dom om bilen är kvar

F

F.d. 10047

Guest

Söker också instr.bok Men till en Elnagh 535 Magnum-87. Det är främst el-s
chemat jag är intresserad av. Tacksam om någon kan hjälpa mig.

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022

Undrar om man skulle få hjälp med kopiering av instruktionsbok av dom från Örkeljunga tror du dom skulle hjälpa

F

F.d. 52929

Guest

vet inte, men dom har alltid varit mycket hjälpsamma när jag har haft problem. ni kan ju erbjuda en liten slant för besväret, det underlättar alltid.

Toppen