• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ellos navigator/kamera

F

F.d. 18301

Guest
:mcride: Jaha nu är saken utrett , det blir ingen navigator .
Jag fick inte köpa till det utannonserade pris , dom meddelade att jag fick köpa till halva ordinarie pris . Och ko hållar med om att det var ett fair erbjudande , så nu är det ur världen . Det blir den gammla navigator utan kamera , jag får väl använda speglarna !
Så kan det gå i den stora grymma värld vi lever i , inget förbarmande med dom mindre bemedlade .:D

Sv: Ellos navigator/kamera

va synd... jag har suttit och hållt tummarna för dej...

farsan köpte en packard bell navigator på netonnet för 1700 och jag köpte en trådlös "barnvakt"
i ullared för 299 med ir kamera till backningen.
du får väl köra med den kombinationen :D

:cool: Ja Ullared behöver kanske ingen positiv Feedback, jag menar vilken reklam det hade varit om ni som beställt fått den till det priset. Men men, så är livet tyvärr ( dom som ineget har skall skall ej heller ha något ) gammalt ordspråk.
Det var intresant i alla fall att följa upplösningen på Historien.

PS man kan inte sluta undra över vad dom ger i inköpspris ?

Tjinge ling Hasse P.:wideeyed:

Ja, inte fick man den för 999kr:mad: . Men Mor och Far(Arne & May-Britt 13) nappade på erbjudandet jag fick om halva priset, 4999kr verkar ju vara ett bra pris för denna Navigator/backkamera. Själv så har jag beställt en backkamera från luis.de som jag hoppas kommer snart.:yes:

Tillbaka
Toppen