• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

elitserien

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.476
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: elitserien

KUNG AV SVERIGE JAAAAAAAAAA

brynstiger.jpg


Åker runt och bara myser i sommar, men hyllar Skellefteå till en enorm inställnig och det var nära.
Vi har ju Guldberg och Guldkroken, och Guldkungen själv Svedberg hålla nollan när det är som värst, Otroligt.
Tänk vad Gevalia en Tiger, Brynäsbrö, Körv och en jäkla massa messmör
kan göra i ett lag :D :D och glöm inte alla GOA GUBBAR i klubben som höll på Brynäs till slut.

Kram på er alla och hoppas vi ses någonstans i Sverige i sommar
 
T

Teddi

Guest
Sv: elitserien

ett stort grattis till brynäs,,till gävles invånare,,där sitter en medlem som heter pelle i hbk,, stort grattis till dej också,,att du har stått ut med alla gliringar,,:D

grattis till inger o hennes bror,,hianders,, ja måste också gratta mej själv som fått njuta av dessa två ungdomar i brynäs som hela tiden levererat,,till sist grattar ja min fru som undrar om ja e riktigt klok,,(sitter du o tittar på sån skit,, man ser ju inte bollen),,hon får en kram i stället,,

jättekul att denna tråd fått leva så länge,,vi syns nån gång i framtiden,,adios,,teddi,,:D
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.476
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: elitserien

ett stort grattis till brynäs,,till gävles invånare,,där sitter en medlem som heter pelle i hbk,, stort grattis till dej också,,att du har stått ut med alla gliringar,,:D

grattis till inger o hennes bror,,hianders,, ja måste också gratta mej själv som fått njuta av dessa två ungdomar i brynäs som hela tiden levererat,,till sist grattar ja min fru som undrar om ja e riktigt klok,,(sitter du o tittar på sån skit,, man ser ju inte bollen),,hon får en kram i stället,,

jättekul att denna tråd fått leva så länge,,vi syns nån gång i framtiden,,adios,,teddi,,:D

Min fru är hockeyfrälst nu teddi :D :D hon hatar sport men nu jäklar ska hon ha säsongbiljett, :p

Kram på dig hoppas vi ses någongång, i Brynäströjor förstås ;)
 

Frankia

HBK vice ordförande
Inlägg
5.522
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2024
Sv: elitserien

Stort Grattis Brynäs. :music-icon:

Det var Brynäs som slog ut Färjestad som tog hem guldet. Silverberg är fantastisk.

Ha nu en riktigt trevlig festýra. :music-icon:
Jag vet hur det känns att hålla i bucklan.

PICT6324.JPG

Men vi kommer igen nästa år och då bjuder vi på ett riktigt gott kaffe. :D
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.476
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: elitserien

Stort Grattis Brynäs. :music-icon:

Det var Brynäs som slog ut Färjestad som tog hem guldet. Silverberg är fantastisk.

Ha nu en riktigt trevlig festýra. :music-icon:
Jag vet hur det känns att hålla i bucklan.

Visa bilaga 53773

Men vi kommer igen nästa år och då bjuder vi på ett riktigt gott kaffe. :D

Spännande det kan bli en extra final med vilket kaffe som är godast då :D :D
//Pelle
 
H

hianders

Guest
Sv: elitserien

GRATTIS Brynäs och alla fans till Guldet!!! Min bror är ständig medlem i klubben och så stolt nu! Han har levt med denna klubb så länge jag kan minnas.

Tycker det är så fascinerande när man (speciellt män) ofta säger; vi vann idag eller vi förlorade idag. Vi = den som säger det + laget. Tror inte det förekommer så mycket hos oss kvinnfolk :)

Bästa kommentaren i denna tråd finns i inlägg 376 av teddi som skrev Silvertejp och Järnslöjd. Skrattar när jag tänker på denna "förvanskning".

Visst var denna sjätte match mer välspelad än den femte som var så gruffig hela tiden.

fru hianders/Inger
 
Senast redigerad av en moderator:

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.476
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: elitserien

GRATTIS Brynäs till guldet! Nu laddar vi om, tredjegången gillt osv! Nya tag till nästa år!!:wink:

Nu ser man fram moten en skön husbilssommar med mycke sol och värme.:cool:

HEJA SAIK:)

Ser du en i Brynäströja som sitter och fiskar i dina trakter i sommar så stanna till på ett oväntat besök så bjuder jag på Gevalia. :D

//pelle
 
Toppen