• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

LiFePO4 Elhub batteri

Snaps

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
41755
Medlemskap
2026
Hej jag har två hundra ampere Elhub lifepo4 litiumbatterier. Jag försöker ansluta dom till Appen men lyckas inte. Jag hittar dom under inställningar på min mobil men kan inte parkoppla med blåtanden. Är där någon som har förslag vad jag gör för fel? Jag är inte säker på att jag har rätt app heller.
Tacksam för hjälp. En god jul på er hälsar vi från Grekland.

Hej jag har två hundra ampere Elhub lifepo4 litiumbatterier. Jag försöker ansluta dom till Appen men lyckas inte. Jag hittar dom under inställningar på min mobil men kan inte parkoppla med blåtanden. Är där någon som har förslag vad jag gör för fel? Jag är inte säker på att jag har rätt app heller.
Jag använder XiaoxiangBMS till mina. Funkar bra.

Har du kopplat in dom , ibland hamnar dom i typ noll läge när man inte förbrukar något eller om laddning är av, slå på någon förbrukning 12v

D
Har du kopplat in dom , ibland hamnar dom i typ noll läge när man inte förbrukar något eller om laddning är av, slå på någon förbrukning 12v
om har varit inkopplade i ett år och fungerar bra. Jag skulle bara vilja använda appen och se förbrukning osv.

Tillbaka
Toppen