• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Eksjö airshow

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Eksjö airshow

Grymt snyggt fångat Susanne, speciellt den sista med alla linjerna och maskinen på "rätt" ställe i bilden! Bra jobbat!

/Ludde
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Eksjö airshow

Grymt snyggt fångat Susanne, speciellt den sista med alla linjerna och maskinen på "rätt" ställe i bilden! Bra jobbat!

/Ludde
TACK
Den tyckte många flygare om också men jag såg väl inte den så bra om jag skall vara ärlig den med draken eller om det är jas tycker jag mer om med kond strimmor och röken som blåser ut syns nog bara om man förstorar den eller bara klickar på bilden. Det är Johan Gustavsson 21 år ifrån Dala Järna han är världsmästare i aerobatic i segelflyg. Trevlig kille som även ger tips till de lite yngre förmågorna;) Denna bild har han i sin face book nu:))
 
Senast ändrad:

Lars o Annica

HBK Medlem
Inlägg
759
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
8996
Medlemskap
2024
Sv: Eksjö airshow

Snygga bilder som vanligt, men kan du inte rotera dem innan du lägger i dem några bilder är uppockner :twitcy:
Saknar dock bild på min maskin men en mycket bra flygdag var det,nu känns det som det räcker med flygdagar på ett tag.

Ha de Lars.
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Eksjö airshow

Snygga bilder som vanligt, men kan du inte rotera dem innan du lägger i dem några bilder är uppockner :twitcy:
Saknar dock bild på min maskin men en mycket bra flygdag var det,nu känns det som det räcker med flygdagar på ett tag.

Ha de Lars.
Jag hade tagit på dig också Lasse:twitcy: om du bara hade flygit!
Här är en gammal bild är du nöjd nu. Oj det blev 2


1-clipper 013.JPG
 

Bilagor

  • clipper 013.JPG
    clipper 013.JPG
    5 MB · Visningar: 1
Senast ändrad:
Toppen