Alla människor har ju hemsidor nuförtiden så då ska väl jag också ha en, fick jag för mig! Nu har jag suttit i två dagar (nästan) och svettats med att göra en hemsida! Ett himla krångel där jag har upptäckt ett språk som jag inte ens med hjälp av min vildaste fantasi skulle kunna efterlikna. Jag uppfattar detta fikonspråk som ett försök att förvirra de stackars satar som får för sig att göra en "egen" hemsida!
Detta är allt jag har åstadkommit hittills! solkungen.com Varför? Vad gör jag nu? De som håller på med hemsidor gör det väl för att de har ett budskap av någon sort som de vill förmedla eller är det bara ett sätt att kittla sin egen fåfänga?
Jag ber er att notera att denna hemsida inte är färdigkonstruerad än! Därav kvalitén!
Jappe
Detta är allt jag har åstadkommit hittills! solkungen.com Varför? Vad gör jag nu? De som håller på med hemsidor gör det väl för att de har ett budskap av någon sort som de vill förmedla eller är det bara ett sätt att kittla sin egen fåfänga?
Jag ber er att notera att denna hemsida inte är färdigkonstruerad än! Därav kvalitén!
Jappe