• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Eftermontera farthållare fiat?

I

Ixeofors

Guest
Jag ska hjälpa min släkting att eftermontera en farthållare på hans husbil, bilen är en fiat ducato 2007.

Frågan är vilken modell man ska välja? Någon som gjort detta och kan tipsa om en bra prisvärd modell?

F

F.d. 53012

Guest
Sv: Eftermontera farthållare fiat?

Waeco har jag fungerar kanon men som sagt vet jag inte om den är bättre än original.

F

F.d. 55275

Guest

Har gjort det på just en -07 monterade och köpte av Bossing Linköping, var med vid monteringen.
Det gör man inte hemma, mycket kablar !
Men det blev väldigt bra, var helnöjd.

F

F.d. 53012

Guest

Har gjort det på just en -07 monterade och köpte av Bossing Linköping, var med vid monteringen.
Det gör man inte hemma, mycket kablar !
Men det blev väldigt bra, var helnöjd.
Kan tyvärr hålla med mycket kablar blir det så det är bra om man mekat förut om inte man får med en bra instruktion som följde med min så det bara att vara systematisk.

F

F.d. 24443

Guest

Annvänder mig av pdq på samtliga bilmärken.

Toppen