• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Efterlysning! PDF-broshyr på Burstner Argos -09!

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Är det någon som vet vart man hittar en PDF-fil på fjolårets Burstner Argos (747) ute på nätet? Eller är det någon i klubben som har en pappersbroshyr över ovan nämnda husbil och ändå ska slänga den? Jag betalar såklart frakt o emballage i så fall!
/Annette
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.557
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Efterlysning! PDF-broshyr på Burstner Argos -09!

Ser ut til at den store endringen på modellene kom til 2009, slik at det er små endringer til 2010 modellen. På Buerstner.com kan en laste ned 2010 broshyrer på engelsk og tysk, men den svenske har de endast bestilling av papirutgaven. Finner ikke et arkiv over eldre broshyrer.
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Efterlysning! PDF-broshyr på Burstner Argos -09!

Den svenska PDF:en för 2010 har jag hittat, den är här, men det är en hel del interiört som skiljer, därför ville jag ha tag på -09:ans!
 
J

Jarn

Guest
Sv: Efterlysning! PDF-broshyr på Burstner Argos -09!

Otur Annette,
jag hade städning bland alla mina husbilsbroschyrer förra veckan pga besök på soptippen, samt att det började bli väl många.
Däribland fanns även för Bürstner Argos.

Jag ser den nya svenska broschyren här på nätet och jag ser bara några kosmetiska skillnader.
Den broschyren förmodar jag du har?

Sen har jag som sagt bruksanvisningen på -09 Argos på svenska.

Vill du ha den nu, så bara säg till.
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 53059

Guest
Sv: Efterlysning! PDF-broshyr på Burstner Argos -09!

Hej
Har ingen riktig pdf broschyr men skrev ut i höstas alla sidorna angående Burstner Argos -09 från hemsidan. Bifogat pdf.
mvh Johan
 

Bilagor

  • ARGOS 747 standard.pdf
    220,4 KB · Visningar: 93
F

F.d. 53059

Guest
Sv: Efterlysning! PDF-broshyr på Burstner Argos -09!

Hej Annette,
Hittade också Burstner kompletta husbilskatalogen från 2009 som jag laddat ner på min dator. I den finns Argos på sidorna 42-45.
Katalogen är 13 mb så jag skickar den per e-mail till dig.
Lycka till med husbilsköpet i Tyskland.
mvh Johan
 
Toppen