• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

DVD 12V

Frank Ekman

HBK Medlem
Inlägg
702
Kommun
Horn
HBK-Nr
111
Medlemskap
2024
Hej!
Undrar om det är någon som vet om det finns någon Dvd som går på 12 v och var man i så fall kan få tag i den?

/Yvonne
 

BeLo

HBK Medlem
Inlägg
161
Kommun
Varberg
HBK-Nr
848
Medlemskap
2025
Sv: DVD 12V

hej m på er det finns dvd på 12 volts och både harald nyborg och rusta säljer, hoppas att ni hittar någon. lotta 848
 

plastpelle

HBK Medlem
Inlägg
3.713
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
948
Medlemskap
2024
Sv: DVD 12V

Hej jag köpte en på teknikmagasinet c.a 800kr som bara går på 12 volt vet inte om du teknikmagasinet i SKÖVDE det fungerar bra drar inte mycket ström det är ingen skärm till du måste koppla den till TV HADE PER
 

Home-car

HBK Medlem
Inlägg
132
Kommun
Västerås
HBK-Nr
857
Medlemskap
2024
Sv: DVD 12V

Hej!

DVD från Swedol, Kama och Ellbe är av samma märke. Jag vet inte om det är olika modeller, men utifrån denna korta konsumentundersökning är Swedols billigast.

Home-Car
 

lenmar

HBK Medlem
Inlägg
1.315
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
4769
Medlemskap
2024
Sv: DVD 12V

Tänkte ta upp denna tråd igen. Söker en DVD spelare 12v som jag tänker koppla till vår TV. Har en Dethleffs HB och får inte plats med en större Tv med inbyggd DVD. Tacksam för förslag.
//Lennart
 

Håkan o Britt

HBK Medlem
Inlägg
1.527
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2024
Sv: DVD 12V

hej lennart köpte min på claes olson fungerar bra mvh håkan
 
Senast ändrad:

majbritt

HBK Medlem
Inlägg
62
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
2922
Medlemskap
2024
Sv: DVD 12V

Kolla så kanske din cd/radio tar dvd skivor då kan du koppla den till din Tv ,Det har jag gjort/Maja
 
Toppen