• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Du & jag

Sv: Du & jag

härligt,,ja ligger tre år efter 1965,,men va gör de:msn_laugh: har du lagt märke till allt tjafs- småbråk ock dylikt slutar alltid med en kram,,
ock ibland ännu bättre,,
måste tillägga,de är 40-talisternas stora styrka att hålla ut:msn_laugh: vi har mycke o lära ungdomarna,,:blabla: stort grattis,,teddi,,

Tinne och Arne hälsar och grattar, men ligger många många år efter.
Arne undrar vad hon har på fötterna?

Fanns ingen Östergatan i Stockholm ???:msn_embarrassed: men träskor hade vi och dem köpte vi på Oscaria i Kärrtorp :msn_wink:

Bilden är tagen i Ängelholm i Skåne därav den skånska nationalfotbeklädnaden som är "tollor" (trätofflor).
Det fanns 3 biografer i Ängelholm på den tiden Röda Kvarn, Scala och Roxy tror jag det var.

Mvh.
Leif C

Den 3dje "bian" hette Reckord. Där kunde man komma in, om man hade tur, innan man fyllt femton. Om det var barnförbjudet.:msn_embarrassed:

Senast ändrad:

Efter 32 år i Ängelholm -65 - 97 och många besök i Ängelholm från -62 av samma anledning som du, känner man sin stad. Har även gjort lumpen på F10 -61/-62.

Hälsningar
Leif C

Än en gång stort GRATTIS!!!
Men nu måste jag med mitt goda minne rätta dig.
På mina träbonnar står det Samuelsson, men du var bra nära. :msn_wink:
Kram till er båda från Tinne

Grattis!

Den 1/2 1959 höll vi också varandra i handen för första gången i skydd av mörkret i biosalongen och vi har också fortsatt med det!

I dag firar vi 50-årig bröllopsdag!:msn_laugh:

Det där att ha en hand att hålla i, det känns bra. Det är TRYGGHET i ett nötskal.

Ha en god fortsättning och fortsätt hålla handen!

Karin i Vitaby

Tillbaka
Toppen