• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

DT-2000TM

• Startad av Startad av F.d. 1666
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 1666

Guest
Hej,
Har under hela förra året haft kanon bild, inga problem att söka efter kanaler - jag har till och med blivit lite imponerad hur enkelt det är, tills nu....vi fick problem med antennförstärkaren som det var glapp i ström kablen, vi fixade det och sen så började boxrarna att strula (har två st). signalerna går fram till vissa kanaler, 4:an o 6:an fungerar kanon, vissa kanaler får jag fel medelande: detta programmet körs inte (tv1 och 2:an) Likadant på båda.

Testa med vår hemboxer för att kolla om något fel var på antennen, vi har boxer kort i den och ALLA kanaler gick in (utan att behöva söka) med klockren bild...
HJÄLP vad är felet? ska denna boxen (DT-2000TM) uppdateras? den sattes in 2006 då bilen plockades ut (Hymer)

Jätte tacksam för all hjälp vi kan få!
//Cecilia

Sv: DT-2000TM

Har provat med att nollställa dem om det är samma sak, står så dåligt i bruksanvisningen...

Tillbaka
Toppen