• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dragkrok

Bjorna74

HBK Medlem
Kommun
Vansbro
HBK-Nr
42962
Medlemskap
2025
Hej ! Någon som vet hur man får tag på intyg till kontiki swift har monterat dragkrok men finns inte med i regpapperen vad de får vara för dragvikt det är en 99a mvh Björn Andersson

Bjorna74

HBK Medlem
Kommun
Vansbro
HBK-Nr
42962
Medlemskap
2025
Nä hä du ! Måste få tag på swift i England som eventuellt kan hjälpa mig med papper säger dom på bilprovningen ! De måste finnas ett annat sätt

Bjorna74

HBK Medlem
Kommun
Vansbro
HBK-Nr
42962
Medlemskap
2025
Nej ! Dom verkar säga olika vem man frågar så tänkte om någon råkat ut för samma problem mvh Björn

toker

HBK Medlem
Kommun
Trelleborg
HBK-Nr
42457
Medlemskap
2025
du kan väl hitta en annan likadan bil med krok o ta med dom uppgifter det till besiktningen
det jävla trams att man måste ha intyg från den som tillverkat bilen. många gångar går det helt
enkelt inte att få intyg.
gå vidare med det till nån stations chef om dom nekar dej besiktning med upgifter från en annan likvärdig bil

Toppen