• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dokumentskåp

Micke & Lillian

HBK Medlem
Inlägg
429
Kommun
Eda
HBK-Nr
81
Medlemskap
2024
Var på Rusta idag där hadde dom fina dokumentskåp med digitaltlås enkelt att ändra kod. Det var färdiga bulthål fina att montera i husbilen . storleken är 310+200+200 . pris endast 199:-:)
 

KuMaNi

HBK Medlem
Inlägg
1.331
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2024
Sv: Dokumentskåp

Harald Nyborg har ett perfekt skåp för husbilen. Använder själv samma typ av skåp, nu inne på vårt tredje. Låter skåpet sitta kvar när vi byter bil. Skåpet passar med lite modifiering under passagerstolen.
 
Senast ändrad:
F

F.d. 50036

Guest
Sv: Dokumentskåp

Hej

Köpte också skåpet för 199:-, målade det svart (syns lite mindre) och skruvade fast det i hytten längst fram i mitten, se foto. Placeringen är suverän, lätt att kasta in GPS:en, kamera mm vid ett stopp och lätt att ta fram igen.

Kvalitén på skåpet kan väl dock diskuteras. Borrade igenom ett skåp (där någon glömt nyckeln i skåpet?!) med hjälp av en hålsåg och sladdlös borrmaskin på 1-2 minuter. Men helt klart så fördröjer det tjuven och har larmet gått så vill ju det till om han sitter kvar och arbetar med skåpet.

Mvh Torbjörn...:mh2:
 
Senast redigerad av en moderator:

Kurt & Ingbrith

FD HBK Medlem
Inlägg
116
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
1369
Medlemskap
2023
Sv: Dokumentskåp

Hej !
Efter att ha provat flera olika skåp, hittade jag ett på BauHaus i Uddevalla.
Det passar perfekt under passagerarstolen , och den har ett gediget kodlås samt även nyckellås och hela skåpet verkar kraftigt.
Så även priset: 1200kr


reviera / Kurt
 
Toppen