• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Djur i bilen

• Startad av Startad av F.d. 55257
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 55257

Guest
Någon undrade hur det går att ha djur t ex hund el katt i bilen. Vi har en 7.5 m Eura Alkovmod och det går alldeles utmärkt med upp till fem(5) katter, som alla har Eu-pass!
Bo (o katterna) hälsar:wub:

Sv: Djur i bilen

Hej! Jag har bara en katt med EU-pass och jag begrep väldigt snabbt att det var bortkastade pengar (>3000 spänn). Jag tror nog att katter inte är lika resbenägna som husbilsmänniskorna. Efter en halv timme i husbilen säger lilla "Millan" till mig att upphöra med djurplågeriet! Är det möjligen så att jag behöver fler katter?
Jappe

Senast ändrad:
Sv: Djur i bilen

Vi har två katter med oss i husbilen, inget tjat alls från dem.
Däremot när vi tog med oss en av katterna i personbilen häromdagen för veterinär besök började han tjata direkt, och han som annars alltid går o lägger sig och sover i husbilen.

Bigge

Tillbaka
Toppen