• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Diskställ

F

F.d. 1539

Guest
Är det någon som har någon smart lösning på diskställ som ni vill dela med er av? Har själv en rak bänk som smalnar av i den ände ett ev. ställ ska placeras. Alla idéer är välkommna!

Camilla

Sv: Diskställ

Kicki, har du en bild på diskstället eller art.nr på IKEA:s produkt.
Försökte leta efter stället på er Min husbil men kan inte se att stället syns där.

Senast ändrad:

Jag valde detta som heter Kroken för 95:-, litet och smidigt men jag har det inte upphängt utan förvarat i ett skåp istället.

Vi har satt upp dom "lister" som finns i samma serie och hängt upp kryddhylla mm.
Det finns mycket i den här serien som knivmagnet, bestickhållare, hyllor.

Jag tycker att IKEA har många bra lösningar för en relativt billig penning :)

//Kicki

Diskställ.jpg

Jag hittade ett bra billigt diskställ i plast med bricka under på EKO-hallen i Värnamo.
Det kostade 39 kronor, liknande diskställ finns hos Husvagns-Svensson för 79 kronor.
Brickan under gör att det är lätt att flytta diskstället utan spill om man har ont om bänkytor som jag har i vår lilla husbil.
Siv

Jag har köpt ett diskställ som står i en fyrkantig balja. 2 flugor på en smäll. En balja som kan användas separat när man inte har diskstället i den. tror jag köpte den på Bauhaus. 50-70:- fullt överkomligt.

Tillbaka
Toppen