• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dina försäkringar

Beda & Botvid

HBK Medlem
Inlägg
30
Kommun
Östersund
HBK-Nr
22260
Medlemskap
2024
Har haft Dina” som förskringsbolag i några år , fungerat bra , inga skador eller annat utnyttjande av försäkringen. Nu höjer dom helförsäkringen med 53% och avställningsförsäkringen med 80%..!
Vid mitt samtal så var förklaringen ” vi behöver justera våra premier..”
Har sagt upp försäkringen och flyttar till annat bolag… Kolla era kommande årspremier i detta bolag..
 
F

F.d. 73249

Guest
ska straks kolla har dom med, båda på husbilen o cheva pickisen då det var bra pris
 

håkansson2

HBK Medlem
Inlägg
1.574
Kommun
Kinna
HBK-Nr
21121
Medlemskap
2024
Har Dina och tyckte det var lite högre än vanligt, men 53% vet jag inte....
 

HenkeAls

HBK Medlem
Inlägg
510
Kommun
Tranemo
HBK-Nr
35376
Medlemskap
2024
De ger inga helförsäkringar på bilar som är mer än 20 år så de faller ändå bort för mig. Men hade väldigt trevlig kundtjänst....
 

Micke & Annika

HBK Web
Admin medlem
Inlägg
414
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
29444
Medlemskap
2024
Har allt på Varsam sedan två år tillbaka. Innan det hade vi Motormännen, dom var bra men priset vi fick från Varsam var betydligt bättre. Titta under förmåner på försäkringar
 

HenkeAls

HBK Medlem
Inlägg
510
Kommun
Tranemo
HBK-Nr
35376
Medlemskap
2024
Ja dom är säkert bra och billiga men hjälper ju inte när de inte försäkrar äldre bilar än 20 år. Konstig motivering också "att det inte gick att värdera äldre bilar". Vad händer med de som tar en försäkring och har en 19 åring efter ett år?
 
F

F.d. 64253

Guest
Så är det med försäkringar, man måste tydligen kolla varje år, nu var det inte Dina försäkringar vi hade men fick samma problem med ökning på nästan 50%
 
Toppen