• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Digitalbox för 12volt

F

F.d. 30084

Guest
Hej alla som rullar runt.

Jag trodde det skulle vara lätt att hitta någon som går på 12V= men hittar ingen. Vill bara komma åt dom fria kanalerna på Boxers nät.

Det har funnits, men just nu verkar lagrena tomma.

Någon som vet vem som säljer dessa produkter?

Hej och tack

Bertil i Farsta

F

F.d. 58689

Guest
Sv: Digitalbox för 12volt

Kanske inte är intressant, men Netonnet har en 12v-TV med inbyggd digitalbox och dvd för 1290kr...då slipper du massa sladdar, bara en till antenn och en till 12v

C

cheetah1

Guest

Det är nog många boxar som går på 12 V också utan att det står utskrivet eftersom den normalt matas med en nätadapter (väggvårta). Frågan är vad dom apparaterna tycker om 14 volt (under laddning)..

F

F.d. 52908

Guest

Hej. När jag använde min box kopplade jag den direkt till 12 volt uttag. Klippte bara sladden och kopplade den till samma som till TVn. Brukar bara ha en strömbrytare emellan så de inte står på online och drar ström när man inte använder TVn
/sören

Tant Sture

FD HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
2178
Medlemskap
2024

Kolla om du inte har någon "Återvinning" i närheten ( Brukar liknas vid Loppis ).
Vet att dylika boxar har saluförts på Återvinnigen i Motala.
Sätt ut en annons i något lokalt blad.
Kolla din TV, kanske du har möjlighet att köpa en Cammodul och sätta in i denna.
Billigaste moduler finns på Net on Net.

Tant Sture

Toppen