sacce
HBK Medlem
Jag har funderat att sätta en digital dörrkamera på husbils dörren..har någon här testat detta manicken?
Digitalt dörröga - Jula AB
Digitalt dörröga - Jula AB
Senast ändrad:
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej!
Det var så jag tänkte innan jag gick över till att leta ett fönster till dörren http://www.husbilsklubben.se/forums/t75407/
Jag kollade på Jula 399:-, Clas Ohlson 499:- och Kjell 499:-. Clas har en mindre skärm än andra (ca 70 mm diagonalt).
Samtliga kräver en viss minsta dörrtjocklek för optiken och har en sladd som skall anslutas till skärmen genom efter att man skruvat bort bakstycket, vilket gör skärmen svår att tillfälligtvis ta bort.
Anledningen till att jag i stället väljer ett fönster är att skrärmen troligen inte tål väta om det exempelvis skulle börja regna då dörren står uppfälld. Sedan erbjuder ett dörrfönster flera andra fördelar till nästan samma pris om man vill.
//Conny