• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Digihome Led-TV

linden

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
1219
Medlemskap
2026
Någon som har en Digihome Led-TV och hur fungerar den.
Den jag tänker på är den här:
20 LED-TV Digihome 20H161DVD 12V

Tacksam för svar.

Hej!
Köpte en till min Sunlight och hade den i ett år, sen följde den med husbilen när jag såld den!
Inget att klaga på funkade bra!

Vi köpte en sådan från CDON. Den fungerar inte i Tyskland om du vill se bild. Ljudet fungerar. DVDn är bra.

Jag tänkte om och köpte en LTC tv som jag är mycket nöjd med.
Tack för era svar.

Lasseboy, var det före eller efter deras omläggning till DVB-T2? Vår TV skulle klara DVB-T2 (enl. CDON), men i bruksanvisningen så står det att den är kompatibel med DVB-T2. I min värld är det inte samma sak som att vara DVB-T2. Jag kan ha fel men det är vad jag tror.
Vi köpte ny TV (inte Digihome) på MediaMarkt när vi ändå var i Tyskland och den fungerar alldeles utmärkt.

Vi köpte denna förra våren och det fungerade i alla länder vi var i. (marksända kanaler)

I slutet av maj så hade Nordtyskland gått över till DVB-T2, det vet jag bestämt eftersom vi inte fick in några kanaler alls i Lübeck med vår gamla TV (DVB-T). Det fungerade väl där som här att delar av landet gick över periodvis.

Med våra nya TV-apparater kan vi även se dansk TV vilket vi aldrig fått göra förut.

så här står det på specen på min tv:
  • 100Hz UMR (Ultra Motion Rate)
  • Inbyggd DVD-spelare
  • Möjlighet till 12 volts drift (12 volts kabel medföljer)
  • DVB-T/DVB-T2/DVB-C digital TV mottagare
  • Godkända mottagare för bland annat Boxer och Riks-TV
  • USB med inspelningsfunktion (PVR) – spela in program till USB sticka
  • USB mediaspelare – bilder, filmer musik
  • Lättnavigerade menyer på samtliga nordiska språk
  • Fint stereoljud på 2x2,5 Watt RMS
  • Anslutningar som tex 2 HDMI, 2 USB, Scart, VGA, CI, hörlursjack m.m.

Tillbaka
Toppen