Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Själva skatten på bränslet kommer nog att vara låga höjningar på. Däremot på F-skatten kan det komma överraskningar på höjningar i framtiden, fordon som är registerade som LP oasett vikt är nog mindre höjningar på F-skatt för det är ju som har dessa i olika brancher som arbetsfordon. Däremot fordon som är registerade som PB 11 oasett vikt kan det bli en kraftig höjning på, enligt miljöpartiet ska dessa fordon straffbeskattas. Alla tokiga förslag brukar gå igenom så man får se vad som kommer att hända framöver! /Bernt
behöver upplysa beslutsfattarna om vilka skatteskillnader det är på Husbil vs husvagn vs båt.
behöver upplysa beslutsfattarna om vilka skatteskillnader det är på Husbil vs husvagn vs båt.
Fordonsskatt/vägskatt på en båt tycker jag hörs töntigt ut.
Jämförelsen mellan div fritidsfordon och båtar gjörs oftast av
Husbilsfolket och detta tycker jag det är dax att slut med för
det har inte med varannat att göra