• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dieselpriset

Aylahusbilen

HBK Medlem
Inlägg
72
Kommun
Lund
HBK-Nr
33332
Medlemskap
2025
Hej alla husbilsvänner!
Som ny medlem måste jag ge en eloge till detta forum. Vilken kunskapsbank! :)
Jag har sedan många år tankat på Tanka. Men nu när jag är medlem här i HK så införskaffades ett Dieselkort.
Men jag måste ha missat något, för på tanka är idag mitt pris på diesel, efter rabatt 24.62 kr.
Priset på Preem / Såifa med HK rabatten är 25.51 kr.
Har jag räknat fel?
 

LennartA

HBK Medlem
Inlägg
337
Kommun
Varberg
HBK-Nr
23095
Medlemskap
2024
Om jag har rätt för mig så bestämms Vårt Preempris på måndagar och veckan som gick priset ner ganska mycket vilket gjorde vårt pris inte så bra men detta tillhör ju ovanligheterna
 

Jolie

HBK Medlem
Inlägg
416
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
24753
Medlemskap
2024
När priserna dyker under veckan blir det ofta billigare att tanka med OKQ8-kortet.
HBK-s medlemmar får ju 65 öre i rabatt, med OKQ8-kortet från ÅFA, beräknat på OKQ8 listpris.
Listpriset kan man se på nedanstående länk:
Drivmedel
 

Skalet

FD HBK Medlem
Inlägg
33
Kommun
Gävle
HBK-Nr
9695
Medlemskap
2023
När priserna dyker under veckan blir det ofta billigare att tanka med OKQ8-kortet.
HBK-s medlemmar får ju 65 öre i rabatt, med OKQ8-kortet från ÅFA, beräknat på OKQ8 listpris.
Listpriset kan man se på nedanstående länk:
Drivmedel
Så på OKQ8 så sätts inte priset veckovis?
 

Jolie

HBK Medlem
Inlägg
416
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
24753
Medlemskap
2024
Så på OKQ8 så sätts inte priset veckovis?
Det är bara att gå in på länken så ser du när priset ändrades senast.
Jag ha vid något tillfälle tittat på priset på förmiddagen och när jag senare på dagen har tittat igen så har priset ändrats under dagen.
På nedanstående länk kan du se Preems listpris. På det priset har vi 1,14 i rabatt med ÅFA-kortet.
Listpriser Såifakort
 
Toppen