• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dieselpris via klubben

Per & Carina

HBP Admin
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2025
Vi åkte förbi en mack idag och såg att dieselpriset har höjts igen. Undrar om vi haft det lägsta priset denna vecka på 14,54/liter via husbilsklubbens rabatt. Vi behöver fylla på Adblue och tänkte köpa på vårt vanligaste lågprisvaruhus för biltillbehör. Där kostar en 10 litersdunk 149 kr vilket gör 14,90/liter. Tankar vi det på macken med husbilsklubbens rabatt ger vi 6,94/liter och slipper hälla från dunk. Det var väldigt stor skillnad, visserligen kostar ju dunken en del och ska ju kasseras dessutom, onödigt köp av plast.

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Västkustcamparen

HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
24499
Medlemskap
2025
Har precis börjat tanka med Såifkortet( Preem ) var hittar man aktuella priser med rabatt?
Lurar också på var fakturan kommer
Du måste meddela Åfa din mejladress för att slippa pappersfaktura och fakturaavgift.
Fakturan kommer då till din mejlkorg första vardagen varje månad.
Ingen e-faktura alltså, tyvärr

Mangan1

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2026
Har precis börjat tanka med Såifkortet( Preem ) var hittar man aktuella priser med rabatt?
Lurar också på var fakturan kommer
Priset för 1v. ser du här varje måndag. typ e. lunch
Tyvärr kommer fakturan via din mejl, vilket är sisådär när som jag, man styrt om det mesta till e-faktura...

Martin o Jessica

HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
43606
Medlemskap
2025
Vi åkte förbi en mack idag och såg att dieselpriset har höjts igen. Undrar om vi haft det lägsta priset denna vecka på 14,54/liter via husbilsklubbens rabatt. Vi behöver fylla på Adblue och tänkte köpa på vårt vanligaste lågprisvaruhus för biltillbehör. Där kostar en 10 litersdunk 149 kr vilket gör 14,90/liter. Tankar vi det på macken med husbilsklubbens rabatt ger vi 6,94/liter och slipper hälla från dunk. Det var väldigt stor skillnad, visserligen kostar ju dunken en del och ska ju kasseras dessutom, onödigt köp av plast.
Hur mycket rabatt får man genom klubben?

Jolie

HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
24753
Medlemskap
2025
Hur mycket rabatt får man genom klubben?
Rabatten är just nu 1:11 från listpriset. Listpriset sätts varje måndag morgon och gäller hela veckan ut. Stiger marknadspriset under veckan tjänar man mer och sjunker marknadspriset under veckan tjänar man mindre.
För några år sedan gjorde jag en uppföljning av priserna på bränslepumpen och det pris jag sedan fick på fakturan. Utslaget över hela året har jag för mig att rabatten blev 80 öre per liter.
Efter bara ett par tankningar har man troligen tjänat in årsavgiften till Husbilsklubben.

Toppen