• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Det senaste, husbilar som hotellsviter

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Det kanske är pandemin som skapar de nya kreativa idéerna, men den här är åtminstone jag tveksam till att det blir en kioskvältare.


TommyD
 

Chippen

HBK Medlem
Inlägg
1.982
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2024
Först blev jag rädd att Stordalen placerade ut bilarna på fina ställen som en udde vid en sjö och sen fick man åka dit själv och bara bo i husbilen.

Har nämligen sett folk dumpa Husvagn/husbil för hela sommaren på den finaste platsen, 2 ggr med husvagn och en gång med ett lik till husbil för att få en gratisplats vid en sjö, billigare sommarstuga kan man knappast få!

Det otyget kommer nog öka samt att det kommer upp ännu mer bommar och parkeringsförbud.
 

JanneB

HBK Medlem
Inlägg
1.380
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
20110
Medlemskap
2024
Det kanske är pandemin som skapar de nya kreativa idéerna, men den här är åtminstone jag tveksam till att det blir en kioskvältare.


TommyD
Hoppas på att lite av vinst från sådana kreativa idéerna ska gå till pandemi offer, eller för att stödja icke-vinst givande forskning ...
 

JonasS

HBK Medlem
Inlägg
1.804
Kommun
Växjö
HBK-Nr
9235
Medlemskap
2024
Kanonbra idé!
Tänk att fira bröllopsdag ellerfödelsedag ! Slippa tänka på allt som måste med och sedan lämna tillbaka den och utan att fundera på städning. Ett kanonbra koncept istället för att ta in på spa-hotell som är det vanliga vid dylika tillfällen.
Tror på succé!
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Den tidigare så glamorösa tidskriften ELLE, verkar ha bytt inriktning, borta är de tjusiga damdräkterna från Milano och 50.000 kronors väskorna Made in Paris, nu hittar vi istället reportage om Glamping à la husbil.


TommyD
 
Toppen