Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!
Jag vet inte vad ni har för årsmodell på er Kabe, men vi har en 2015 där det är ett orginalmonterat gaslarm där den föregående ägaren klippt av 12V matningen och därefter monterat in ett batteridrivet gaslarm.förtydligande det piper inte när strömmen är påslagen i bodelen. Det verkar som att något vill ha ström när den röda brytaren i garaget är bruten.
så kan det absolut vara vår bil är en 2023 vet du var gaslarmet sitter borde vara vid golvet någonstans?Jag vet inte vad ni har för årsmodell på er Kabe, men vi har en 2015 där det är ett orginalmonterat gaslarm där den föregående ägaren klippt av 12V matningen och därefter monterat in ett batteridrivet gaslarm.
Jag funderar på om han bytte för att det inte gick att stänga 12V för då larmade det?
På vår sitter det på sänggaveln vid golvet på högersida mot köket vi har en LT med toa o dusch längs bak.så kan det absolut vara vår bil är en 2023 vet du var gaslarmet sitter borde vara vid golvet någonstans?
Om gasvarnaren låter när strömmen är bruten, varifrån får den då kraft att låta?Jag vet inte vad ni har för årsmodell på er Kabe, men vi har en 2015 där det är ett orginalmonterat gaslarm där den föregående ägaren klippt av 12V matningen och därefter monterat in ett batteridrivet gaslarm.
Jag funderar på om han bytte för att det inte gick att stänga 12V för då larmade det?
bra tänkt kan vara ett batteri till en krets som bara ska hålla koll på 12V matning i burken får se när jag hittar denOm gasvarnaren låter när strömmen är bruten, varifrån får den då kraft att låta?
Pålle