• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Det kallar jag service.....

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025
Hej!

Vi var (som vanligt) i Kroatien i sommar. Förutom Krk-Punat och Porec-Zelena Laguna var vi 4 nätter på Camping Stoja utanför Pula.

Anledningen till att vi drog till Pula var att min bäste kompis Olle med familj (fru och 3 stora barn 15-22) hade bilat ner och hyrt en lägenhet där. Några dagar tillsammans med dom är aldrig fel.

En kväll bjöd vi på grillat vid vår husbil på campingen. Efter maten tog vi en promenad runt campingen. Längst söderut på udden ligger det ett gammalt fort. I anslutning till detta ligger det en sanitetsanläggning. Etfersom vi inmundigat en del god Kroatisk öl så var det läge för en liten teknisk paus där.

När vi kom ut igen så saknade vi en av grabbarna. Det visade sig att han även behövde göra 2:an. När det var dags för papper så drog han i rullen och fick ut ca 20 cm....... sedan var rullen tom. Faaan faaan tänkte han, vad gör jag nu ?????

Men, det gick nog inte mer än en halv minut så hände det saker. Helt plötsligt dyker det upp en hand under dörren in till Kristoffers bås. Handen tillhör städerskan. En dam som varit med förr. Hon kände direkt igen ljudet när en rulle tar slut.

I handen håller hon givetvis en ny rulle.

Det kallar jag service..... :) :) :) :) :)

Fortsatt trevlig husbilshöst

Åke

Senast ändrad:
Toppen