• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Den ultimata semesterbilen ?

• Startad av Startad av F.d. 7747
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 7747

Guest
youtubeflyg.jpg
Foto: Youtube

Kolla – en flygande bil

Ja, du ser rätt.
Bilden föreställer en bil – som flyger.
Och fordonet är godkänt av amerikanska myndigheter.

Du har bråttom och ser en en lång bilkö framför dig. Då tar du din Terrafugia, lyfter från marken och flyger – över alla bilarna framför dig. Enda förutsättningen är att startsträckan är tillräckligt lång och att du har ett flygcertifikat, rapporterar sajten Metro.se/teknik.
Och Terrafugia är faktiskt godkänd av myndigheterna i USA. Så du får köra fordonet på vanliga vägar.
Enligt Metro.se/teknik kommer den flygande bilen kunna köpas nästa år – för den som har 1,3 miljoner kronor. Bilden på Terrafugia
:wideeyed:Kan detta vara nåt ?
Själv lär jag nog aldrig få nåt flygcert , är nog för gammal skulle jag tro .
Men det finns ju redan klubbmedlemmar som har flygcert , dom och alla andra som har en liknande flygbil ståend på sin garageuppfart kan ju göra en week end resa till Spanien eller så när andan faller på .

Tillbaka
Toppen