• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Deklaration HBK

BerntMgn

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
262
Medlemskap
2025
Hej, i dessa deklarationstider hoppas jag ni noterat det nya bidraget till Husbilsägare.
Ref Skatteinfo 262:1.
Där kan man läsa att som kompensation för uteblivna Rut o Rot till husbilsägare o genom av skattemyndighetens nya önskemål om förenklare regler för bidrag. Man har efter omfattande studier konstaterad att direkta o enkla bidrag utan uppföljning ger störst värde för medborgarna.
I texten framgår det att som ny eller gammal husbilsägare kan ansöka om 100 000:-.
Man anger bara refnummret i ruta 81.
För att inte diskriminera f.d husbilsägare så medges avdraget 50 000:- till dessa.
Ps som ni säkert noterat vid detta laget så gäller det även Husbilsägare som inte är medlemmar i Husbilsklubben, Vi lever ju i ett demokratiskt system så sån skit får man ta.Ds

Tillbaka
Toppen