• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

DEKALER

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: DEKALER

Det finns en hel del bilder som visar hur de är uppsatta.
Rulla i tråden nedåt, det finns också bilder i en annan tråd som också handlar om dekalerna.
Har jag missförstått din fråga?
(Nästan grannar, 5km)
 
Senast ändrad:

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Inlägg
623
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023
Sv: DEKALER

hej på er!
Nu har även Uddevalla fått dekaler.
Skall bara hämta den nya bilen på torsdag, sen skall dom på.

:D :D
 
F

F.d. 13702

Guest
Sv: DEKALER

Hej,,,Ewa & Hasse!! Var plaserar man dom bäst så de flesta har lika!? Mvh kenthlu
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.677
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: DEKALER

Vi tycker så här: Vänster fram, för att då ser man det när man möts, samt att det är lätt att avboka en medlem som kommer på en träff. Höger bak i lagom höjd där det ser snyggt ut för då kan "multiverktyget" läsa av och kolla vem det är när man ligger bakom. Som jag ser det finns det inga regler, alla husbilar är olika och man får då utgå ifrån vad som ser snyggt ut på ens egen bil. Men vänster fram och höger bak känns rätt på vår husbil.
 

MarTom

HBK Medlem
Inlägg
428
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2024
Sv: DEKALER

Så har de fantastiska dekalerna hittat till Gällstad. Det blev mitten fram och vänster bak (stegen sitter på höger sida) Såå.. det gäller nog att vara vidsynt när man scannar av mötande husbil. Tack än en gång till alla som gjort det fina jobbet med dekalerna !!!!!!
 

Peter

FD HBK Medlem
Inlägg
393
Kommun
Nora
HBK-Nr
58
Medlemskap
2023
Sv: DEKALER

Glädjen

Jag tillhör också de som inte gillar stora dekaler. Jag visar gärna min klubbtillhörighet, men tycker det är viktigast när man parkerat.

Mitt önskemål är en ca 8-9 cm bred dekal att fästa vid förardörren.
Designen är superproffsig men i mitt tycke för stor.

Jag förstår att klubben inte kan tillhandahålla dekaler i alla storlekar, men föreslår att den som vill ha en mindre betalar för detta. Kanske en mellanstor också vore ett alternativ.
 

Krister 820

HBK Medlem
Inlägg
147
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
820
Medlemskap
2024
Sv: DEKALER

Även vi i Kungälv har fått dessa stiliga dekaler. Sätter en omgång höger sida bak högt upp samt på vänster sida fram vid dörren.Kerstin & Krister
 
Senast ändrad:
F

F.d. 50043

Guest
Sv: DEKALER

Tro det eller inte. Dekalerna har även kommit till Värmland. Så det är väl bara att sätta på dom.

Göran & Lena
 

Katarina/Berne

FD HBK Medlem
Inlägg
45
Kommun
Sigtuna
HBK-Nr
592
Medlemskap
2022
Sv: DEKALER

Hej har du några safe car att sätta på bilen över eller adress där man kan beställa
bor i Upplands Väsby
 

Håkan J

HBK Medlem
Inlägg
4.272
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2024
Sv: DEKALER

Hej BChrysong
Är på Trädgårdsvägen i Väsby och jobbar. Jag lägger i 2 st i bilen så kan du komma och hämta dom där mellan 6.30-15.30. Ring mig först på mobilen. Numret finns i min profil.
 
F

F.d. 55293

Guest
Sv: DEKALER

Hur får ni dit siffrorna? Ena sidan släpper pappret men inte den andra? Har vi otur? tar gärna emot tips.
Mvh Lena o Jörgen Sunesson
 
Toppen