• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dekaler

F

F.d. 25013

Guest
:D Hej husbilsvänner. Har tagit fram provtryck på dekaler till klubben. Har skickat prov till Kent Rickbo för utlåtande. Med lite tur kanske jag kan trycka dem i slutet av denna vecka. Hoppas allt har gått bra för er alla i stormen. Vi i Växjö klarade oss bra .Ha det så bra samtliga. Hälsningar Hasse o Agneta HBK 12.
 

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: Dekaler

Jag har lekt lite med vår logga och placerat dem på de bilar som finnes i Länen i både stort och litet utförande och jag tycker att vi valde rätt , för den kommer att synas väl när vi möts på vägen och inte minst är den ursnygg Tack du eller ni som ligger bakom designen.
 

Kjell

HBK Medlem
Inlägg
1.000
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2024
Sv: Dekaler

Det blir en mycket trevlig dekal att klistra upp på bilen och den blå färgen gör den synbar på långt håll.
Måste bara skrapa bort lite annat krafs som sitter på bilen först... :cool:
 

Egil 84

HBK Medlem
Inlägg
388
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2024
Sv: Dekaler

Dekalen jag såg på Nyår var otroligt fin. Ser framemot att få sätta den på bilen till våren.
 

Svania

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
629
Kommun
Svanesund
HBK-Nr
15
Medlemskap
2024
Sv: Dekaler

Hej Husbilsvänner :wink: Längtar oxå efter att få visa våran tillhörighet till Husbilskluben:yes: :wub: VI KÖR ÅRET RUNT :p :p Vinterdäcken är på:cool: Bertil o Maritha (Svania 15)
 

Micke & Lillian

HBK Medlem
Inlägg
429
Kommun
Eda
HBK-Nr
81
Medlemskap
2024
Sv: Dekaler

hej. en liten funderare. när dekalerna kommer ska dom sitta fram eller bak ? eller ska man ha både fram o bak.? kommer hbk att ha bokstäver o siffror till försäljning om man vill ha typ HBK + medlemsnr. som id nr. på bilen.
 
Toppen