• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dekaler, stripes och dekorer på husbilen

F

F.d. 55337

Guest
Våra stripes/dekorer på utsidan av husbilen har börjat blivit fula. De har bleknat och en del har börjat krackelera. Vi har varit i kontakt med Forsbergs för att få nya dekaler men dom verkar inte intresserade. När vi var i Benidorm hade vi ett engelskt par som grannar, dom höll på att byta ut sina deklarer till exakt lika som originalen. Jag frågade om dom hade fått dom genom husbilsfirman men det hade dom inte utan dom hade tagit kontakt med en firma i England som gjorde reklam och dekorer till bland annat bilar. Firman hade fotograferat av bilen och gjort exakta skalaenliga dekaler därefter.

Finns det någon som har bytt sina dekaler och i så fall kan rekommendera något företag någonstans i Stockholms län?

Hälsningar Anders och Birgitta

S

SweNalle

Guest
Sv: Dekaler, stripes och dekorer på husbilen

Hej.
I Täby finns Signcraft. Hennry Baker heter ägaren och han är
otroligt duktig på att göra skyltar och dekaler. Han har bla stripat
Markoolios turné lastbilar.

LGT45

HBK Medlem
Kommun
Värnamo
HBK-Nr
5048
Medlemskap
2025
Sv: Dekaler, stripes och dekorer på husbilen

Mälardalens Bildekor kan säkert hjälpa Dig !

Vikingavägen 4 746 50 Bålsta, Sverige
+46 171 17 00 98

Mvh.

Leif T.

Toppen