• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

dator

F

F.d. 55293

Guest
God morgon!
Har nu köpt en liten dator för att kunna hänga med i snacket med er på resor.
7000kr på Siba, säkert grundlurad.
Mvh Sunesson:wub:
 
F

F.d. 839

Guest
Sv: dator

Sunesson,

Är det den du köpte :

ASUS X53SR med dubbel- kärning processor (Dual-Core) och stor hårddisk. 15.4" TFT bildskärm, Processor Core 2 Duo T5450, grafikkortATI Mobility Radeon HD X2400 med upp till 896 MB minne, 160 Gb hårddisk, 4GB internminne, operativsystem Windows Vista Premium.

eller

HP DV6827.EO. Denna eleganta och blanka notebook, gör sig bra både hemma och på resan. Den har styrka som en stationär PC och bekvämlighet som en bärbar till rätt pris. Den snygga designen gör den till en PC att visa upp, högglansig pianosvart och varm silvermetallic ger en hållbar, snygg notebook med en tålig finish Med avancerad nVidia 8400M grafik och en 15,4-tums bredbildsskärm med HP BrightView kan du direktöverföra video och titta på DVD i starka, fylliga färger. Den inbyggda webbkameran och det trådlössa nätverket gör att du enkelt kan få kontakt med vänner och familjemedlemmar var du än befinner dig AMD Turion 64 X2 TL-60 processorn tillsammans med 4096MB internminne ger snabb prestanda när du är på rörlig fot.

Jag tycker att det ser mycket bra ut men lite för stort för att kalla bärbar ;)
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen