• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dataproblem

F

F.d. 12848

Guest
Vi ha åkt från Portugal till Spanien i Portugal använde vi Vodafon när vi kom till Spanien köpte vi en ny Vodafon sticka men den fungerar inte på Skype när man ringer så tuggar det sönder ljudet så man inte hör något.I Portugal fungerade Skype perfekt någon som vet Stickan är på 1GB någon som vet hälsar Illåsen

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Dataproblem

Kan det vara dålig uppkoppling eller ev. dålig hastighet?

Jag har upplevt att ljudet klipper när uppkoppling/hastighet varit dålig.

PS! Kanske får du fler svar om rubriken speglar innehållet i inlägget?

Rubriken går att ändra i det första inlägget!

F

F.d. 52994

Guest

Enligt uppgift från Vodafone i Spanien så fungerar inte Skype när du har 1 gb. När det är slut och du köper 2 gb då funkar Skype

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Ser ut til at de har funnet en enkel men effektiv sperre mot Skype og de fleste VOIP løsningene, la data strømme fint i en retning, men delay når det er snakk om toveis samband. For surfing er denne taktikken ikke synlig på samme måte som en meget trang uplink - den har vært brukt av andre leverandører.

Toppen