• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dalarna

F

F.d. 14497

Guest
Hej Singlar
Sitter och funderar... på att planera en liten tur till Dalarna i mitten av juli, ex. Gbg.Karlstad,Torsby,Stöllet,Malung,Mora,Rättvik,,Leksand,Falun, och med lite avstickare, ex Nusnäs,Sundborn,Svärdsjö mm. Kanske en 10-14 dagars tripp.
Om det är någon som tycker det verkar Ok, hör av er.

lowelowe...........:music-icon:
 

gaisaren

HBK Medlem
Inlägg
736
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2024
Sv: Dalarna

Tjena.
Har idag fått hjälp med att montera solpanel. Verkar kanon. Nej vi hänger inte med till Dalarna, men en riktigt go plats är småbåtshamnen i Ornäs. Finns många fler.....

ha de...............:bye:
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Dalarna

Jag blir "gräsänkling" vid den tiden och har faktiskt funderat på en tripp ungefär som den du beskriver förutom Göteborg förståss. Det kanske är något för Curt Hårfagre eller är han tillbaka i Benidorm?

Jappe
 
F

F.d. 50722

Guest
Sv: Dalarna

Tjena! Börjar min semester i mitten på juli. Går nog via Dalarna söderut, vi kan nog mötas, Rolf
 
F

F.d. 12259

Guest
Sv: Dalarna

Hej! Jag anmeldar mig direkt till denna tur, hade tänkt att åka selv men roligare med selskab. Hälsar Gurli.
 
F

F.d. 14497

Guest
Sv: Dalarna

hej
och tack för lite info, när??
lowelowe
 
F

F.d. 50031

Guest
Sv: Dalarna

hei kurt hårfagre er i norge, er i lillehammer jeg. kunne vært trivelig med en tur :yes:
 
F

F.d. 14497

Guest
Sv: Dalarna

hallå
jag har haft Mummelmanvirus i min dataor, = vin, men nu på banan igen, mitten på juli
Dalarna, Ok, hör av dig
Ove
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Dalarna

Hej Kurt och Ove! Har man varit på Gotland så har man väl tagit många fina kort med nya kameran, Ove! :D

Jappe som aldrig varit på Gotland
 
F

F.d. 14497

Guest
Sv: Dalarna

hej
visst kanon på Gotland, du får några bilder,annars kanske du inte åker dit!!!
hänger du/ni på till Dalarna, åker vecka 28 från GbG.
 

Bilagor

  • juni 010.JPG
    juni 010.JPG
    1,6 MB · Visningar: 5
  • juni 017.JPG
    juni 017.JPG
    1,7 MB · Visningar: 3
  • juni 021.JPG
    juni 021.JPG
    1,6 MB · Visningar: 5

Niels

FD HBK Medlem
Inlägg
29
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
4258
Medlemskap
2021
Sv: Dalarna

Hej jag är änkeman sedan den 19 november 2012 min fru och jag levde för husbilsåkandet så jag har inte alls lust att sluta med det nu. Så jag tänkte skriva in denna text på alla singeltrådar jag hittar på husbilsklubben och be er att skicka er emailadress till mig så ska jag försöka fixa någon träff till våren och kanske en facebookgrupp. uppge gärna vilken del av landet ni bor för att kunna lägga en träff på rimligt avstånd för alla? känner ni husbilsinglar/ änklingar/änkor hjälp gärna till och kopiera texten och meddela dom också. Mitt Namn är Niels Christensen mölndal Email 992721@bredband.net min facebookadress är http://www.facebook.com/skoubo56 Om någon av någon anledning skulle vara misstäksam så går det bra att googla mitt namn?
Ju fler man är desto roligare kan det vara!
 
Toppen