• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dåliga torkare

Mycket intressant! Jag tycker själv, att original-torkarbladen på Fiat:en är fladdriga och utan spänst.
Kanske dessa blir bättre ? Fast nöjet kostar ju en liten slant i sammanhanget...
Finns väl ingen i vår krets som har någon erfarenhet eller rekommendation att bidra med?

Märkligt att inte fordonstillverkaren bygger denna typ av torkare från fabrik....har en Golf+ där finns denna typ av torkare. Kan det möjligtvis vara så att den biten uppe i mitten som inte nås av torkarna, anses vara en säkerhetsrisk pga nedsatt sikt??

På husbilar borde denna torkare vara standard, på vanliga bilar sitter diverse sensorer bakom innerbackspegeln så ytan måste vara ren.

på vår husbil är detta standard, rensar även för kantsignalen och märkesläsaren

Tillbaka
Toppen