• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dålig service

Göran o Bitte

HBK Medlem
Inlägg
45
Kommun
Tidaholm
HBK-Nr
2123
Medlemskap
2024
Har stått på Gränna camping sen i torsdags. Upptäckte idag att jag behövde skaffa batterivatten och gick till receptionen för att se om de kunde hjälpa mig. Lite bökigt att åka iväg med husbilen. Fick ingen respons och försökte igen senare på dagen, visste att personalen skulle bytas och tänkte att någon kunde köpt med sig vatten på väg till jobbet. Fortfarande ingen respons!
Tänkte att då drar jag väl iväg för att själv skaffa vatten. Tillbaka frågar jag om det fanns möjlighet att ta en elplats för att kunna ladda batterierna lite, hade sett att många checkat ut så att det fanns elplatser lediga. Fortfarande inget intresse från personalen att hjälpa till. Fruktansvärt frustrerande att inte få lite hjälp speciellt då jag visste att det fanns lediga elplatser.
Vill på detta sätt bara påpeka att det är inte ok att inte få lite hjälp, speciellt som vi betalar 300:- per natt UTAN EL!!!
Konsekvenserna av detta blir att vi aldrig kommer att åka tillbaka till Gränna camping!
 

Peter Lindblom

HBK Medlem
Inlägg
1.557
Kommun
Säter
HBK-Nr
10167
Medlemskap
2024
Sv: Dålig service

Har stått på Gränna camping sen i torsdags. Upptäckte idag att jag behövde skaffa batterivatten och gick till receptionen för att se om de kunde hjälpa mig. Lite bökigt att åka iväg med husbilen. Fick ingen respons och försökte igen senare på dagen, visste att personalen skulle bytas och tänkte att någon kunde köpt med sig vatten på väg till jobbet. Fortfarande ingen respons!
Tänkte att då drar jag väl iväg för att själv skaffa vatten. Tillbaka frågar jag om det fanns möjlighet att ta en elplats för att kunna ladda batterierna lite, hade sett att många checkat ut så att det fanns elplatser lediga. Fortfarande inget intresse från personalen att hjälpa till. Fruktansvärt frustrerande att inte få lite hjälp speciellt då jag visste att det fanns lediga elplatser.
Vill på detta sätt bara påpeka att det är inte ok att inte få lite hjälp, speciellt som vi betalar 300:- per natt UTAN EL!!!
Konsekvenserna av detta blir att vi aldrig kommer att åka tillbaka till Gränna camping!

Åk ner till oss i Frankrike, kostar lite mer men vi har el, privat toalett, dusch, diskmaskin på vår plats. Pooler, ponnyridning, bågskytte uppträdanden mm ingår. Stabilt väder dessutom !

Peter :)
 
F

F.d. 53013

Guest
Sv: Dålig service

Hej!
Göran och Bi
Varför står ni inte på ställplatsen och går upp till Konsum eller Ica och
köper destillerat vatten.
 
Toppen