• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Cykelhållare hos Butik/Handlare i Västsverige?

F

FrankTheTank

Guest
Någon som har tips på en butik, handlare mellan Bohuslän och Skåne som kan ha Fiamma cykelhållare i lager?
Är ute på tur och skulle behöva en sån :)
 
F

FrankTheTank

Guest
Kanske blir en tur till HusvagnsSvensson då! Men finns det någon med fler tips om butiker efter västkusten?
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Kanske blir en tur till HusvagnsSvensson då! Men finns det någon med fler tips om butiker efter västkusten?
Besöker du butiken i Lidköping, kolla här:
 

Knazig & Ilis

FD HBK Medlem
Inlägg
658
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
25947
Medlemskap
2022
Fick precis SMS från HusvagnsSvensson:

Hej! Välkomna in i vår hall och titta vår vårt nya märke Chausson! Vi bjuder på markis, cykelställ, solcell, Tv och Tv-antenn! Mvh Husvagn-Svensson
 

brogu

HBK Medlem
Inlägg
1.335
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
3911
Medlemskap
2024
Fick precis SMS från HusvagnsSvensson:

Hej! Välkomna in i vår hall och titta vår vårt nya märke Chausson! Vi bjuder på markis, cykelställ, solcell, Tv och Tv-antenn! Mvh Husvagn-Svensson
Fick samma SMS, sen tror jag att service killarna är på semester just nu. Eftersom TS vill ha den monterad kan det bli lite svårt.
 

Klaus Möhrpahl

HBK Medlem
Inlägg
125
Kommun
Mellerud
HBK-Nr
20083
Medlemskap
2025
Har haft Fiamma på mina tidigare bilar men har nu Thule som jag upplever mycket stabilare och rekorderligare fast hållning.
Inte svar på din fråga. Hoppas du hittar en firma i dessa semester tider.
 
F

FrankTheTank

Guest
Tackar för alla tips!
Holiday Fritid hjälper mig att hitta en åf.
Ska kolla upp era restips också :)
 
Toppen