F
FrankTheTank
Guest
Någon som har tips på en butik, handlare mellan Bohuslän och Skåne som kan ha Fiamma cykelhållare i lager?
Är ute på tur och skulle behöva en sån
Är ute på tur och skulle behöva en sån
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Besöker du butiken i Lidköping, kolla här:Kanske blir en tur till HusvagnsSvensson då! Men finns det någon med fler tips om butiker efter västkusten?
Fick samma SMS, sen tror jag att service killarna är på semester just nu. Eftersom TS vill ha den monterad kan det bli lite svårt.Fick precis SMS från HusvagnsSvensson:
Hej! Välkomna in i vår hall och titta vår vårt nya märke Chausson! Vi bjuder på markis, cykelställ, solcell, Tv och Tv-antenn! Mvh Husvagn-Svensson
En avstickare till mysiga Lidköping ska du inte missa! Förena nytta med nöje och passa på att ta en tur till Kållandsö!!Kanske blir en tur till HusvagnsSvensson då! Men finns det någon med fler tips om butiker efter västkusten?
En avstickare till mysiga Lidköping ska du inte missa! Förena nytta med nöje och passa på att ta en tur till Kållandsö!!![]()