• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Crystop Autosat 2

Häggen

FD HBK Medlem
Inlägg
630
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022
Hallå.

Rätt så ny medlem här på husbilsklubben som just investerat en importerad Concorde med en automatisk parabol Crystop Autosat 2. Ingen bruksinformation medföljer och tror inte att någon Tysk sådan hade hjälpt mej ändå. Är det någon som känner till helst en Svensk anvisning eller tips på hur man hanterar denna modell o vilken sat man ska söka efter. Ni märker att detta område inte tillhör mitt ämne. Som det nu är så söker parabolen men stannar där det enbart är Tyska kanaler. Tacksam för alla svar då jag märker att det vimlar av kunnigt folk på detta forum.

Gunder Hägg Umeå
HBK 5265
 
F

F.d. 55337

Guest
Sv: Crystop Autosat 2

Vår son har också importerat en Concorde med en Crystop Autosat. Han fick köpa en CA-modul för antingen Viasat eller CanalDigital. Han valde CanalDigital med deras abonnemang. Har man CanalDigital ska man söka efter Thor, för Viasat så är det Sirius.
Hälsningar Anders
 

Gyllis

HBK Medlem
Inlägg
29
Kommun
Haninge
HBK-Nr
4225
Medlemskap
2025
Sv: Crystop Autosat 2

Hej
Du kan kolla med Elektronik Montering i Linköping dom har tele:013 245 245.
 

Häggen

FD HBK Medlem
Inlägg
630
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022
Sv: Crystop Autosat 2

En utbytesbox finns enl. vikingsat i Östersund, men inte direkt gratis.
7.500 + moms= 9.375.. Måste vara mycket guld i dom dioderna.
 
Toppen