Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det är inte så att den väljer vägar med snyggare scenerier när du väljer husbil/vagn?
I övrigt tycker jag att scenerierna blir vackrare i en husbil tack vare lugnare tempo och högre "körposition".
Jag testade idag Copilot på både Android och iPhone och får underliga färdrutter när jag valt husbil. Stora omvägar trots att det varken finns trånga passager eller begränsad höjd på rutten. När jag sedan ändrade till personbil väljer den rätt färdväg. Detta gäller oberoende av märke eller system på telefon/platta.
Har någon annan fått liknande resultat?
PS! En bra sak med Copilot är att den kan användas på flera plattformar med samma ID och ett pris.
Jag har också fått samma resultat efter att haft Copilot 8 i en dator en säsong. Har numera bytt till bättre GPS-program. Lennart
Jag har en surfplatta Samsung Galaxie 10,1 som jag köpte för att koppla in min backkamera på. Det visade sig inte fungera. Så efter att min nyinköpta Tom-Tom som jag döpte om till "Dum-Dum" lade av före Madrids passerande. lade jag in Co-pilot efter att ha summerat alla åsikter i Klubben. Jag är mkt. imponerad hittills, men mitt problem är att jag lyckas inte få väck den nedersta raden på org. menyn som döljer Co-pilots medelanden. HBK- Med
Jag testade idag Copilot på både Android och iPhone och får underliga färdrutter när jag valt husbil. Stora omvägar trots att det varken finns trånga passager eller begränsad höjd på rutten. När jag sedan ändrade till personbil väljer den rätt färdväg. Detta gäller oberoende av märke eller system på telefon/platta.
Har någon annan fått liknande resultat?
PS! En bra sak med Copilot är att den kan användas på flera plattformar med samma ID och ett pris.