Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Chrome OS, vad är det? Är det ett operativsystem som är kompatibelt med något annat? Vilka program kan man köra, windowsprogram eller mac?
Jag tänker närmast på alla program som man lyckats lära sig under åren och som körs under nuvarande operativsystem. Innebär Chrome att allt måste läras från början igen?
Vet inte vad du skall ha datorn till men...en extern hårdisk/lagringsmedia är aldrig fel.
Då kan man lagra mycket bilder...molnlagring är nog bra men i långa loppet så kan allt hända...
Den här tar 500GB i fickformat. För 700kr får man mycket tycker jag.
LACIE RIKIKI 500GB USB 3.0/2.0 |
Bosse
Google Chrome OS - Operativsystemet från Google förändrar användningen av datorn. Istället för att spara program och appar på datorn, lagrar du appar och information på ditt användarkonto och streamar media via appar. Logga in från valfri dator med Chrome, allt uppdateras och lagras säkert via Google Drive. Du får 100 GB inkluderat lagringsutrymme under de första 24 månaderna.