• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Chrome svart skäm

• Startad av Startad av F.d. 55554
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 55554

Guest
Har fått problem med chrome, helt plötsligt var chrome skärmen svart när jag startade chrome.
Har av/ominstallerat flera gången, samma resultat.
Ser inte vad som står på skärmen när jag väljer inställningar eftersom den är svart!

Jojje

Sv: Chrome svart skäm

Vi fick liknande fel när vi skulle se en film från Plejmo.se . Jag startade om Cromcast generation 1 flera ggr men felet kvarstod. Däremot hade jag välkomstbilden från Cromecast. Plejmo startade upp men återgick till Plejmo-loggan. Tog bort Plejmo-appen från min Iphone 6 och ominstallerade den. Då först fick jag det att fungera. Har för mig att jag vid något tillfälle har fått tagit bort Google Home-appen och installerat den igen och fått det att fungera. Hoppas det löser sig för er.

Tillbaka
Toppen